Як отримати та витратити бонуси водафон
У прес-релізі оператора мобільного зв’язку “Vodafone Україна» генеральний директор Ольга Устинова розставила пріоритети компанії. За її словами, «найважливіше оцінка підвищення лояльності та задоволеності клієнтів». Одним з механізмів здійснення цих пріоритетів є програма «Бонус до Водафону». їй має практично кожен клієнт Водафона, у статті розказано про те, як отримати і як міняти заохочувальні бали.
Кому від бонусів жити добре
Добре всім. Клієнт, абсолютно не замислюючись, отримує приємні та фінансово відчутні подарунки. Звичайно, готівку за бонуси від Водафона отримати не можна, але на них купуються пакети розмов та інтернет-трафіку в оператора, виходять знижки у компаній-партнерів.
Підприємство стимулює споживачів активніше користуватися своїми послугами. Заохочення отримують лише ті, хто достатню кількість часу спілкується по телефону, відправляє SMS і MMS або користується інтернетом.
Партнери розширюють свою базу клієнтів. Користувач Водафон, який звернувся з купоном на знижку, може ознайомитися з товарами або послугами, пропонованими партнером, оцінити якість обслуговування. Як виявляє практика, до 50% таких людей згодом стануть його постійними клієнтами.
Що потрібно, щоб жити добре чи як підключити програму
Якщо купується контрактний тариф – нічого, підключення до бонусної програми здійснюється автоматично. Для інших передбачено кілька інших варіантів:
- звернення до фірмового салону;
- дзвінок на гарячу лінію;
- безкоштовне SMS з цифрою 5 на номер 820.
Переважно перші два. Консультант салону або оператор гарячої лінії не тільки підключать абонента до бонусної програми, а й дадуть вичерпні відповіді на всі питання, що її стосуються. Активація відбувається протягом доби, про що абонент повідомляється SMS-повідомленням.
Скільки бонусів в активі або як перевірити накопичення
Згодом у кожного, хто отримує заохочувальні бали, виникає питання «А скільки їх вже є?». Способи зробити це досить прості, але вони відрізняються для тих, хто має контракт і для звичайних користувачів.
Для контрактників найшвидшим є USSD-запит формату *110*14 #. У відповідь надійде повідомлення про залишок бонусів.
Для інших є два варіанти. Відправлення не тарифікованого СМС на 20172 та USSD-запит *777*1 #. В останньому випадку не потрібно запам’ятовувати код запиту і щоразу його набирати. Контактні дані є у відповідному меню. У відповідь надходить інформація про кількість доступних балів.
Перелічені способи є стандартними та найпростішими. Також можна дізнатися залишок гарячої лінії у оператора або в особистому кабінеті на офіційному сайті компанії. Вибір зручного способу залишається за абонентом.
За що і скільки чи порядок нарахування балів
Основне джерело бонусів – нарахування за стандартною схемою. Витративши послуги оператора 1 гривню, клієнт отримує 1 бал. Крім того, партнери Водафона проводять різні акції за участь у яких поповнюється бонусний рахунок.
Наприклад, при оформленні картки Альфа банку по спільній акції можна отримати 1000 бонусних балів. Для цього потрібно просто заповнити спеціальну заявку. Відразу ж по випуску карти бонусний рахунок поповниться на 500 одиниць, згодом можна отримати ще стільки ж, активно розраховуючись їй у будь-яких терміналах. Подібних акцій багато, і кількість їх постійно збільшується.
Ще два моменти. Заохочувальні одиниці налічуються раз на місяць, тому не треба турбуватися, що рахунок не росте відразу після підключення або покупки. Нарахування не буде, якщо за місяць витрачено менше двох гривень.
Витратити з розумом або для чого знадобляться бонуси
Купівля пакетів хвилин або інтернет-трафіку не єдине застосування накопичених балів. Партнери Водафону надають знижки на товари та послуги чи інші вигідні умови обслуговування. Вибір абонента. Доступні пропозиції від партнерів завжди відображені на офіційному сайті у розділі «Подарунки». Основний сайт рахунку bonus.vodafone.ua
Вибравши потрібну пропозицію, достатньо натиснути на неї, щоб отримати повний опис, терміни дії та порядок надання послуги, де вона може бути отримана та багато іншого. Обмін можна зробити тут же, в особистому кабінеті сайту Водафон. Можна також подати USSD-команду 777 2 503 #.
Партнерів у Водафона багато. Крім згаданого Альфа банку до їхнього числа входять магазини, ресторани, авіакомпанії, АЗС. Ось лише невеликий список: ОТП банк, мережа “Watson”, ресторани мережі «СушіЯ», магазини «Ельдорадо», інтернет-сервіс «beyond.com.ua», заправки «WOG» та багато інших. Вибір є, і він все збільшується, тільки не треба довго накопичувати бали, вони мають властивість «згорати» це відбувається, якщо абонент не користувався послугами оператора протягом року, якщо він не витрачав бонуси більше півтора року і якщо здійснено перехід на безбонусні тарифні плани