Як зателефонувати оператору Водафон: 4 номери оператора
Водафон вважається одним із найбільших мобільних операторів у світі. Компанія надає якісні послуги стільникового зв’язку, проте іноді у абонентів все ж таки виникають технічні проблеми. Вирішенням цих питань займаються інформатори-консультанти. Крім цього, допомога фахівців може знадобитися, якщо користувач не знайшов на офіційному сайті компанії потрібних відомостей про чинні тарифи та сервіси. У всіх випадках у абонентів виникає питання: як зателефонувати оператору Водафон, щоб поговорити з живим консультантом.
Як дозвонитись на короткий номер 111
Найпростішим способом зв’язку зі співробітником компанії Vodafone є єдиний номер 111. Перед тим як зателефонувати живому оператору, користувач повинен прослухати автовідповідач, який пропонує вибрати один із таких розділів:
- інформація по телефонному номеру та тарифному пакету (1);
- тарифи, роумінг та міжнародний зв’язок (2);
- 3-G та інші інтернет-послуги (3);
- система бонусів та акційні пропозиції (4);
- загальні питання та операції з сім-картою (5);
- розмову із оператором (0).
У кожному з пунктів є підпункти, тому знайти відповіді на запитання можна і без залучення інформатора. Якщо потрібна персональна консультація спеціаліста, потрібно натиснути «0».
Інші номери оператора Водафон
Іноді абоненту необхідна термінова допомога консультанта, а з’єднання з ним постійно обривається або надовго затягується режим очікування. У такій ситуації можна використовувати ще один номер оператора «Водафон» – 555. Цей номер, на відміну від першого, платний. Вартість виклику складає 50 коп/хв. Гроші зніматимуться з телефонного балансу після 20 секунди розмови.
Спосіб 3 – безкоштовний номер
Існує також стаціонарний номер 0-800-400-111. Ця гаряча лінія Водафон безкоштовна. Вона застосовується для дзвінків:
- із міського телефону;
- з мережі Лайф та Київстар.
Спосіб 4 – стаціонарний номер оператора
Також існує стаціонарний номер телефону +38 044 240 0000
Як зателефонувати з роумінгу оператору водафон?
Для дзвінків у роумінгу призначений номер +38050-040-01-11. Він безкоштовний для міжнародного роумінгу Vodafone, а під час дзвінків зі стаціонарного телефону або іншого оператора зв’язку, оплачується відповідно до тарифікації, встановленої провайдером або мобільним оператором.
Що робити, якщо додзвонитись не вдалося?
Якщо користувач з якоїсь причини не зміг переговорити з фахівцем, йому потрібно дістатися найближчого офісу оператора або звернутися до онлайн-чату на службовому веб-ресурсі компанії.
Для спілкування у чаті слідує:
- Перейти на адресу https://www.vodafone.ua.
- Клацніть по клавіші з написом “Онлайн консультант”, розташованою внизу сторінки.
- Заповнити спеціальну форму, вказавши свій номер телефону, ім’я та причину звернення до служби техпідтримки.
Після цього перед абонентом з’явиться вікно, в якому вестиметься листування з представником компанії Vodafone.
На сайті також є функція зворотнього зв’язку. Вона розташована в пункті «Підтримка». У рамках цього сервісу користувач може надіслати фахівцям лист з докладним описом питання, що виникло. Головне при цьому вказати свої контакти (номер та e-mail), щоб консультант зв’язався з абонентом для уточнення необхідних деталей.
Дізнавшись, як зателефонувати до оператора Водафон, користувач зможе швидко вирішити свої проблеми. Усі співробітники компанії компетентні та дуже ввічливі, тому надають якісну підтримку абонентам.