Як отримати деталізацію дзвінків Водафон

Як отримати деталізацію дзвінків Водафон

Деталізація дзвінків Водафон може знадобитися в різних ситуаціях. Не всі знають, як її одержати. У цьому випадку допоможуть такі поради.

Поняття деталізація або друкований варіант

Сучасні користувачі інтернету мають багато можливостей. Достатньо вміти користуватися пошуковим рядком. Це зручно, швидко та якісно. Завдяки інтернету стала доступною і така можливість, як деталізація дзвінків. Ще далеко не всі знають про цю послугу. Як нею користуватися і чи можна замовити детальну роздруківку.

Насправді це дуже зручна можливість, доступна абонентам будь-яких операторів. Водафон в Україні – не виняток.

Деталізація – це детальний звіт про номер. Послуга дозволяє обчислити вхідні та вихідні дзвінки, їх кількість, час спілкування і т. д. Подібна інформація буває корисною не тільки абоненту, але і його близьким. Наприклад, якщо з людиною трапилося лихо: зник, не виходить на зв’язок, зазнав нападу злочинців. Послугу почали використовувати наглядові та виконавчі органи для розкриття злочинів, пошуку людей тощо.

Успішно користуються такою можливістю самі абоненти. Наприклад, якщо з балансу зникли кошти і людина не розуміє, куди вони пішли, можна замовити докладну деталізацію, і все проясниться.

Як це робиться

Не всі користувачі Водафон знають, як замовляти послугу через інтернет. Докладно розкажемо алгоритм дій. Якщо потрібна швидка деталізація, можна скористатися нею, зайшовши до кабінету абонента в інтернеті. Український бренд мобільної мережі надає таку можливість користувачам. Ви зможете особисто побачити, куди виходили дзвінки з номера, що діє. І стане зрозуміло, де витрачені кошти. Через кабінет абонента можна навіть роздрукувати інформацію та вивести її в електронному форматі. Це дозволяє здійснювати грамотний контроль витрат за дзвінки.

Щоб ці скористатися, необхідно пройти реєстрацію номера «Водафон» та активувати свій кабінет. Для цього треба відвідати “Інтернет-помічник”. У цьому сервісі можна зареєструватися. Після введення всіх даних, що запитуються, стане доступною послуга деталізації та роздруківки. Абонент зможе детально переглядати карту дзвінків. А також вносити кошти на рахунок номера (поповнювати баланс). Крім цього, в кабінеті видно інформацію про відправлені та отримані смс-повідомлення.

Якщо ви є власником Айфона або Андроїд, можна встановити на свій прилад спеціальну програму. Це дозволить входити до кабінету, якщо поряд немає комп’ютера. Подібний додаток працює лише за наявності активного інтернету. Після завантаження на екрані агрегату встановиться значок Водафон. Одним натисканням на нього абонент переправляється в кабінет користувача. Це зручно та швидко.

Отримання роздруку з деталізацією

Щоб вивести надану інформацію про дзвінки або смс, необхідні такі дії:

  1. Пройти процедуру реєстрації та авторизації особистого кабінету.
  2. Зайти до “помічника”, потім перейти до “статистики”.
  3. Зробити деталізацію у спеціальній вкладці.
  4. У налаштуваннях програми важливо вибрати період та формат для виведення звіту.
  5. Ввести всі дані, які вимагатиме анкета. Абонент повинен мати актуальну електронну пошту. Її адресу також треба вписати.
  6. Внизу з’явиться команда “Замовити”. Натиснути на неї і чекати на результат.

Деталізація можна вивести в різних форматах – кому який подобається. Найбільш популярними та зручними типами файлів є PDF або HTML. Сформований документ можна прочитати та залишити в комп’ютері, а за необхідності роздрукувати на паперовому носії. Ви можете завантажити на електронний носій. Це на розсуд користувача.

Абонент повинен розуміти, що замовити докладну деталізацію повідомлень або дзвінків можна лише за 6 місяців. Актуальність даних зберігається протягом двох діб.

За допомогою помічника “Водафон” абоненти отримують доступ до рахунку користувача. Користуючись такою системою, можна контролювати дзвінки, повідомлення, змінювати тарифікацію, бути в курсі того, куди йдуть кошти з балансу. Також з’явиться доступ до перегляду залишку інтернет-пакету, бонусних дзвінків. Користувач кабінету може самостійно ознайомлюватися з оновленнями тарифу, пропозиціями оператора, акціями та бонусами.

Послуга безкоштовна. Сервіс доступний усім абонентам, які мають доступ в інтернет. Оператор Водафон піклується про своїх абонентів. Розробляє та впроваджує зручні та доступні сервіси.