Особистий кабінет Фенікс — що варто знати абонентам

Особистий кабінет (ОК) Фенікс – незамінна підмога для всіх користувачів оператора. що дозволяє вирішити всі питання. Тут можна не лише поповнити рахунок, а й змінити тарифний план або замовити ті чи інші послуги.

Вхід до особистого кабінету для користувачів мобільного оператра зв’язку

особистий кабінет феніксКнопка входу до ОК знаходиться у верхній правій частині головної сторінки офіційного сайту. Після натискання на банер потрібно:

  • у призначеному для цього вікні ввести свій логін, яким є номер мобільного телефону;
  • ввести пароль, який буде надіслано СМС-повідомленням на вказаний номер;
  • натиснути “Увійти”.

Як видно, система продумана досить добре – не треба вигадувати логін та запам’ятовувати складний пароль. Власний номер телефону завжди можна знайти у пам’яті сім-карти.

Вхід для користувачів домашнього інтернету

У цьому випадку користувачеві вже знадобиться повноцінні логін та пароль – їх видають при підключенні до інтернету. Вхід з питань домашнього інтернету здійснюється окремою кнопкою, розташованою у тому самому розділі.

Якщо пароль втрачено, можна запросити тимчасовий пароль, який буде надіслано SMS-повідомленням на номер, до якого прив’язаний аккаунт домашнього інтернету. Так можна входити в ОК щоразу, взагалі не користуючись паролем, виданим при підключенні, але логін обов’язково пам’ятати, тому рекомендується надійно його записати.

Вхід у комерційні акаунти

Користувачам, які використовують інтернет Фенікс для комерційної діяльності, створюються окремі облікові записи. Такі акаунти бувають двох видів:

  • портали підприємства;
  • кабінети управління комерційним СМС-розсиланням.

Вхід до кожного з цих облікових записів відбувається у вкладці «Бізнес». Для входу використовують логін та пароль.

Помилки при вході

Найчастішою проблемою, з якою зв’язуються користувачі є помилка «З’єднання не захищене». Найчастіше помилка виникає в браузерах, що запитують захищене з’єднання – Google Chrome, Mozilla Firefox та подібні до них.

Вирішити проблему нескладно: треба натиснути «Додатково» на сторінці помилки та дозволити перехід на адресу.

Як зв’язатися з оператором за телефоном

логотип феніксНайчастіше зв’язатися з оператором треба за умов відсутності інтернету. Більше того, найчастіше саме неможливість потрапити до інтернету і є причиною звернення. У цьому випадку необхідно скористатись коротким номером 411.

Короткий номер доступний виключно для дзвінків із картки оператора Фенікс. Для зв’язку з картами інших операторів використовується номер +38-(071)-300-50-00. З питань, пов’язаних із домашнім інтернетом, краще зв’язатися безпосередньо з техпідтримкою за номером +38-(071)-099-50-99.

Дзвінок на будь-який номер з карти Фенікс безкоштовний. Дзвінки з карт інших операторів описуються за відповідним тарифом.

Як дізнатися баланс без інтернету

Дізнатися баланс і докладну розкладку витрат можна в особистому кабінеті користувача. Але якщо вхід неможливий (наприклад, із «кнопкового» телефону), скористайтеся іншими способами:

  • для короткої довідки – * 101 #;
  • для докладної довідки – * 101 * 101 #.

Набравши комбінацію, потрібно натиснути кнопку дзвінка. Інформація буде надіслана на телефон пуш-повідомленням.

Як дізнатися свій номер телефону

Власний номер записано на сім-карті, його можна переглянути через вкладку «контакти». Користувачам смартфонів рекомендується зберегти контакти в обліковому записі Google.

Якщо з тих чи інших причин інформація про власний номер була втрачена, необхідно набрати з клавіатури код *161# та натиснути кнопку дзвінка.

Як приховати номер

Існує можливість зробити свій номер невизначеним усередині мережі (це важливе застереження). Для цього необхідно набрати *106*101# і натиснути кнопку виклику.

Послуга платна – щомісячна плата складає 100 рублів і знімається на місяць уперед. Вартість активації – 10 рублів. Відмова від передплати здійснюється *106*102# та виклик. Послуга доступна виключно для фізичних осіб.

Як поповнити рахунок

Поповнити рахунок безпосередньо в особистому кабінеті зараз неможливо. Через ОК необхідно запросити реквізити поповнення оператора, повідомивши йому бажаний спосіб поповнення. Є такі варіанти, як внести гроші на депозит:

  • Ощад;
  • Ківі;
  • Вебмані;
  • Юмані (колишній Яндекс Гроші).

Відправивши в ОК бажаний варіант та суму, користувач отримує код поповнення.