Система Мій Київстар: правила входу та перелік доступних функцій

Система Мій Київстар: правила входу та перелік доступних функцій

Абоненти українського оператора Kyivstar можуть вільно контролювати свої витрати на мобільний зв’язок та підключати нові тарифи та послуги. Зазначені дії виконуються за допомогою сервісу Мій Київстар, вхід в систему забезпечує користувачам цілодобовий доступ до актуальних новин компанії та виконання основних функцій за своїм абонентським номером.

Правила реєстрації у системі

Сервіс самообслуговування знаходиться за адресою https://my.kyivstar.ua/. Після переходу за вказаним посиланням користувач повинен авторизуватися в системі. Для цього у спеціальній формі йому необхідно вказати логін (мобільний номер або особовий рахунок) та пароль. Пароль – це комбінація цифр, яка у вигляді SMS приходить на телефон. Відповідно, при кожному вході до кабінету використовується новий пароль.

Однак якщо користувач постійно входить з одного пристрою, система запам’ятовує його і не вимагає активації запиту за допомогою пароля. Ця процедура виконується лише у випадку входу з іншого комп’ютера або смартфону.

Функціональність сервісу

Після авторизації в системі Мій Київстар в особистому кабінеті абонент зможе:

  • деталізувати витрати на вихідні дзвінки, відправлення SMS та MMS;
  • дізнаватися про поточний стан телефонного балансу та самостійно поповнювати рахунок;
  • уточнювати залишок у пакеті безкоштовних хвилин та повідомлень, наданому в рамках чинного тарифу;
  • підключати та деактивувати опції, передбачені у тарифному плані;
  • створити «чорний список» телефонних номерів, що дозволяє блокувати дзвінки та текстові повідомлення від деяких абонентів;
  • зберігати важливі контакти у адресній книзі;
  • змінити свій тарифний пакет;
  • завантажити карту точок продажу компанії Kyivstar;
  • визначати геолокацію користувача за його мобільним номером.

Сервіс дозволяє абонентам отримувати всю важливу інформацію, не звертаючись до служби підтримки або центрів обслуговування.

Мій Київстар – вхід через мобільний додаток

Крім комп’ютерної версії, існує додаток для планшетів і смартфонів, що має всі базові функції сервісу. Програма розроблена для мобільних пристроїв на базі iOS і Android.

Додаток можна завантажити:

  • в App Store;
  • в Play Play Market;
  • на офіційній веб-сторінці Kyivstar.

Програма є зручною тим, що не має прив’язки до місця. Відповідно, вхід до системи доступний з будь-якої точки, де є сигнал стільникового зв’язку.

Одним із найфункціональніших сервісів самообслуговування вважається Мій Київстар, вхід у систему дозволяє абонентам управляти своїми витратами, підключати корисні опції та отримувати важливу інформацію в онлайн режимі з будь-якого зручного пристрою.