Порядок дій щодо настроювання мобільного інтернету від Київстар
Майже всі сучасні моделі мобільних телефонів підтримують 3G/4G. За допомогою цієї технології користувач може виходити в мережу з будь-якої точки міста, не прив’язуючись до якогось певного місця – достатньо зробити налаштування мобільного інтернету київстар. Однак, перед використанням даного сервісу його необхідно активувати. Абоненти Київстар зазвичай автоматично отримують доступ до мобільного інтернету відразу після купівлі сім-карти та поповнення телефонного балансу. Однак у деяких випадках вони повинні використовувати ручні налаштування.
Як отримати автоматичні налаштування інтернету та як активувати
Спочатку слід відправити SMS із цифрою «4» на номер 4660. Після цього на телефон надходять автоналаштування, які необхідно прийняти, виконавши такі дії:
- Відразу після отримання GSM-повідомлення клікнути на кнопку «Встановити».
- У телефонному меню увійти до «Параметри».
- Перейти до розділу “Бездротові мережі”, а потім до підрозділу “Мобільні мережі”.
- У графі “Тип мережі” встановити перемикач біля блок-пункту “2G/3G/4G”.
- У графі «Точки доступу (APN)» виділити блок-пункт «INTERNET Kyivstar».
- Повернутися на початок «Налаштувань» та знайти підрозділ «Передача даних».
- У графі «Мобільні дані» перевести перемикач у включене положення.
Замовити автоналаштування можна і зателефонувавши в техпідтримку за номером 466. Інформатор уточнить у користувача марку його телефону та перешле йому відповідне SMS.
Правила самостійного підключення до мобільного інтернету
Якщо скористатися автоматичними параметрами не вдалося, інтернет доведеться підключати вручну. Перш за все, переконайтеся, що в телефоні активовано функцію «Передача даних». Вона знаходиться в “Налаштуваннях”, а запускають її, встановивши повзунок біля потрібного пункту.
Самостійне підключення до мережі виконується відповідно до такого алгоритму:
- Перехід у телефонне меню, вибір розділу «Параметри» та послідовний перехід до таких підрозділів:
- “Зв’язок”;
- “Налаштування інтернету”;
- “Профілі”;
- “Створити новий профіль”.
- Заповнення полів у новому профілі:
- Ім’я – Kyivstar (можна будь-яке зручне – головне запам’ятати як назвали, щоб потім активувати потрібний профіль);
- APN – www.ab.kyivstar.net.
- Збереження облікового запису.
Щоб розпізнати нову інформацію, його необхідно перезавантажити.
При введенні даних у профілі важливо ретельно перевіряти їхню правильність, оскільки навіть один невірний символ стане причиною відсутності доступу до мережі.
Що робити, якщо ці способи не працюють
Іноді після виконання цих операцій абоненти однаково не можуть підключитися до Інтернету. В цьому випадку слід звернутися за допомогою до найближчого офісу Київстар. Якщо співробітники салону також не зможуть активувати цю опцію, проблема полягає в мобільному пристрої. Зазвичай телефон починає нормально функціонувати після якісної перепрошивки.
Абоненти Київстар можуть користуватися швидкісним мобільним інтернетом, замовивши налаштування у оператора. Підключення до мережі також може бути здійснене за допомогою ручних налаштувань. Обидва методи відрізняються простотою. Щоб активувати цю послугу, користувачам достатньо лише дотримуватися наведених вище інструкцій.